Şirin Kırşehir

10.11.12

Eski Kırşehir Resimleri - Kırşehir Tarihi Fotoğrafları

Kırşehir Eski Resimleri

Kırşehir Tarihi Cacabey Camii ve Çevresi - Kırşehir



Tarihi Saat Kulesi ve Cacabey Meydanı - Kırşehir
Kırşehir Ankara Caddesi

Aşık Paşa Türbesi

Buğday Pazarı Sel Resimleri

Cacabey Camii Eski Resimleri

Eski Cacabey Cami Civarı

Emine Kadın Çeşmesi

Hükümet Konağı

Tarihi Kırşehir Resimleri

Eski Kırşehir Resimleri - Genel Görünüm

Kılıçlı Köprüsü

Eski Kümbetaltı Resimleri

Eski Kırşehir Otobüs Terminali

Şemsi Yastıman

Kırşehir Sel Felaketi - Kırşehir Eski Fotoğraflar

Kırşehir Terme Caddesi - Eski Fotoğraflar

Kapucu Camii - Terme Caddesi

Tarihi Uzun Çarşı - Kunduracılar

Kırşehir Yeni Çarşı

Kırşehir Yeni Çarşı Temel Atma

6 yorum:

Kırşehir'in eskisi de yenisi de güzel, memleketim benim yaa

eskiden de şirin Kırşehirmiş

Çok güzel fotoğraflar. Elinize sağlık.
Fotoğrafların ait olduğu yıllar belli ise, yazılması iyi olur.
Selamlar. İyi çalışmalar

Kırşehir bir harika dostum..

Kırşehir candır yaa nasıl duygulandım memleketimi görünce içimdeki hasret depreşti...

kırşehir fotoğraflarını çok beğendim, kırşehir gibi insanın içini açan bir şehir görmedim. her insan mutlaka hayatında bir defa kırşehiri görmeli havasını solumalı suyunu içmeli cevizini yemeli

Haftalık En Çok Okunanlar